среда

ZAKON VELIKIH BROJEVA



.. kakav sam ja luzer... Samo da je nisam pozvao večeras na piće. Da sam sačekao neki drugi dan.. I baš je večeras našla da gleda taj otužni ljubavni film... Kao.. šta ako joj zakuca ljubomorna žena na vrata. Ma, daj. Umem ja to. Da eskiviram, da se sakrijem, da slažem svoju gospodju. Ni jedna se do sada nije žalila. Ali, ne.. sad se kajem i što onu cirkularnu poruku od pre neki dan nisam poslao. Setio se... lepo je pisalo... ko je ne posalje nesreca u subotu... Eto ti, idiote... Samo osam brojeva da sam odabrao... da sam je poslao... možda ona ne bi gledala filmove... Žene i romantika, lojalnost. Muka mi je od njih. Od toga što svaka hoće da bude jedina. Da sedne na pijedastal i da ne mrda odande. Ma... daj... muka mi je od cigara... i žedan sam... Moja da joj zakuca... Davno se nisam ovako nasmejao... Pa njoj ni da posalju telegram... ona ne bi verovala... Kako do sada... Nisam ja tamo neki sto ostavlja tragove... Čisto ja to...Skoro u rukavicama... hehe.. dobro... Nema emocija... nema tu mnogo price... kad zavrsim... sperem sve sa sebe vodom... nikako sapun... voda nosi sve... a ti mirisi, opasna stvar... Ma... ubedim svaku da ne stavlja ni parfeme... Alergican.. Naravno... veruju, a što ne bi? Vi mi ne verujete? A.. ova od večeras... ma nije da ona meni ne veruje... nego mulja mi nešto o ljubavi... kao.. kako da razdvoji.. ona to ne ume... ljubav i sex... moraju, kaže, u paketu.. mislim, šta mislite... da ipak samo tvrdi pazar... Znam za caku... samo pazljivo birati.... Sto veća cifra... sigurniji prolaz... Ma verujte... obrnute srazmere... Veci brojevi, kraća priča... Upaljač? Imam... Ne, nisam sujeveran.. ali .. bes ga... sad mi krivo zbog one poruke... posalji dalje... Da sam... Ma zadrži taj upaljač...

Нема коментара:

Постави коментар