среда

PRATI ZNAKOVE


Čitav dan sam imala čudan osećaj da sam na nešto zaboravila. 19. avgust. Danas je... seti se M.. Tih dana sam bila premorena fizički, neispavana, mentalno iscrpljena, i kao uvek u paketu kad se stvari poklope, emotivno toliko napeta - neke stvari koje nikako da se dese ili ne dese... Dolazim u stan i sedam preko puta kalendara. Crveno slovo. Ustajem. Preobraženje. Znala sam. Kasno je, umorna sam, zapaliću sveću i kandilo u stanu. Kao mnogo puta do sada. Na Preobraženje svaki put i sama negde slegnem u sebi šta je to što bi trebalo da promenim, ostavim iza sebe, šta je to što nije dobro, a moguće je preobraziti. 
Danima me je lomilo nešto što nikako nije dalo da se prelomi. Tražila sam vrlo malo... Tog jutra, kada još nisam znala ni koji je dan... nešto me je prelomilo.. M... ako je nekome stalo do tebe, daće ti.. reći će ti... Podji od sebe... I čitav je dan prolazio u ubedjivanju... hoćeš li... neću... molim te... ne... Bila sam na ivici, bez odgovora, bez ikoga da mi da savet. Moj umor je još više podupirao moju emotivnu nesigurnost.... Sveća je gorela u malom keramičkom svećnjaku... Zapaljena za Preobraženje.. 
Već sam se spremala skoro da spavam, kad mi stiže SMS... Onako slomljena, ne znajući više kako da objasnim zašto tražim to što tražim, sedeći i tražeći pravu reč... čula sam jak prasak iz druge prostorije... Otrčah... moj svećnjak je ekplodirao i plamen je išao na sve strane... Stajala sam nekoliko trenutaka... tražila sam pomoć...tražila sam znak da istrajem... I evo ga... ugasih plamen, i tek tada videh da je tu.. pored na nekoliko santimetara stajao upaljač... Znači, ovo jeste bio odgovor.. Ovaj mali požar je poslat da bi ugasio, ili ublažio požar u meni... Da nije, plamen bi zahvatio i upaljač i sve bi bilo drugačije... Iznela sam svećnjak na terasu... I sela da najzad zavrsim.. da nadjem tu pravu reč.. Nadjoh je... i pomalo nesigurna da li je bas tako trebalo, ipak posaljem poruku... 
PAFFF... ekplodirala je sijalica u lusteru iza mene... M... od ovog više znakova ne moraš da tražiš.... Preobraženje... i znak.... na nekoliko minuta do ponoći...

Нема коментара:

Постави коментар